فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما

فرهنگ کوچک ایتالیایی-فارسی رهنما یک فرهنگ لغات دو زبانه‌ی تک سویه ایتالیایی به فارسی‌ست که برای بازرگانان و کارمندان شرکت‌های خارجی که با زبان ایتالیایی سر و کار دارند مناسب بوده و توسط انتشارات رهنما منتشر شده است.

این فرهنگ لغت به زبان‌آموزانی که قصد دارند دایره لغات خود را گسترش دهند، مدرسان زبان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان ایتالیایی توصیه می‌شود.

این فرهنگ دارای 36000 لغت، ترکیبات و عبارات ایتالیایی همراه با معانی دقیق فارسی می‌باشد. بدین صورت که کلمات به ترتیب حروف الفبا دسته‌بندی شده‌اند و مقابل هر عبارت، نکات زیر ذکر شده است:

  • نوع -یا نقش- کلمه ( اسم، فعل، صفت و…)
  • معنی و یا معانی لغت

در ادامه به بررسی ویژگی‌های فرهنگ حاضر می‌پردازیم:

  • دوزبانه‌ی تک سویه
شناسه محصول: 411695

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

400/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما یک فرهنگ لغات دو زبانه‌ی تک سویه ایتالیایی به فارسی‌ست که برای بازرگانان و کارمندان شرکت‌های خارجی که با زبان ایتالیایی سر و کار دارند مناسب بوده و توسط انتشارات رهنما منتشر شده است.

فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما لغت به زبان‌آموزانی که قصد دارند دایره لغات خود را گسترش دهند، مدرسان زبان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان ایتالیایی توصیه می‌شود.

ساختار فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما

فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما دارای 36000 لغت، ترکیبات و عبارات ایتالیایی همراه با معانی دقیق فارسی می‌باشد. بدین صورت که کلمات به ترتیب حروف الفبا دسته‌بندی شده‌اند و مقابل هر عبارت، نکات زیر ذکر شده است:

  • نوع -یا نقش- کلمه ( اسم، فعل، صفت و…)
  • معنی و یا معانی لغت

در ادامه به بررسی ویژگی‌های فرهنگ حاضر می‌پردازیم:

  • دوزبانه‌ی تک سویه

دلایل اهمیت زبان ایتالیایی

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا، سوئیس (کانتون تیچینو و جنوب گراوبوندن)، سان مارینو و واتیکان است. این زبان همچنین در منطقه ایستریا (کرواسی و اسلوونی) رسمی است. ایتالیایی زبان رسمی سازمان امنیت و همکاری اروپا و یکی از زبان‌های کاری شورای اروپا است. این زبان با داشتن ۶۷ میلیون گویشور (۱۵٪ از جمعیت اتحادیه) دومین زبان پرگویشور اتحادیه‌ی اروپا بوده و توسط ۱۳٫۴ میلیون نفر دیگر (۳٪) نیز به عنوان زبان دوم گویش می‌شود. با در نظر گرفتن ایتالیایی‌زبانان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا (همچون سوئیس، آلبانی و بریتانیا) و سایر قاره‌ها، شمار کل گویشوران این زبان حدود ۸۵ میلیون نفر می‌باشد.

ایتالیایی در آرژانتین و ایالت متحده آمریکا نیز یکی از زبان‌های رایج به شمار رفته و همچنین گفتنی است که در جدول محبوب ترین زبان‌های غیر انگلیسی، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

ویژگی زبان ایتالیایی در موزیکال بودن، آهنگین و لطیف بودن آن نهفته است. در سراسر جهان، ایتالیایی به عنوان یکی از محبوب ترین زبان‌های موجود شناخته شده است.

همچنین ایتالیایی زبانی است که بیشترین ارتباط را با دنیای هنر و فرهنگ دارد. شما می‌توانید نفوذ ایتالیایی را در تمام زمینه‌های اصلی زندگی و فرهنگ بیابید: از هنرهای نقاشی گرفته تا معماری، از ادبیات تا موسیقی، از طراحی تا غذا و شراب و…

دانستن زبان برای درک بسیاری از جنبه‌های سبک زندگی پرشور ایتالیایی ضروری است. خیابان‌های سراسر جهان مملو از رستوران‌های ایتالیایی با نام‌های ایتالیایی است، اما فقط اگر ایتالیایی را یاد بگیرید «سرشت و سیرت» چیزی که می‌خورید را درک خواهید کرد. ممکن است از فهمیدن معنای برخی از نام‌ها متعجب شوید. وقتی فارفاله می‌خورید، پروانه می‌خورید، یا اسپاگتی آراببیاتا در لغت به معنای اسپاگتی عصبانی است.و متوجه خواهید شد که تمام نام‌های کلاسیک پیتزا، تمام کلمات مربوط به قهوه سازی هنوز در سرتاسر جهان به زبان ایتالیایی بیان می‌شود. تمام زبان تخصصی مورد استفاده در موسیقی کلاسیک (“سوپرانو”، “ویولونسل”، “آداجیو”، “کنسرتو”…) هنوز ایتالیایی بوده، زیرا در تمام این زمینه‌ها، ایتالیایی زبانی بوده است که کلمات آن‌ها را شکل داده است.

این امر بدیهی به نظر می‎رسد، اما ایتالیایی ابزار اصلی و مؤثر برای کشف زیبایی‌های کشور ایتالیا ،که هنوز یک کشور سنتی و مرموز است، می‌باشد. با دانستن زبان، یا حتی اصول اولیه، می‌توانید شروعی برای باز کردن شکاف در رمز و راز آن داشته باشید.

یادگیری یک زبان جدید همیشه راه خوبی برای خارج شدن از منطقه‌ی امن خود است. زیرا می توانید با گروه جدیدی از افراد صحبت کرده و فرهنگ کاملاً جدیدی را با آنها به اشتراک بگذارید. در حین یادگیری، پیدا کردن چیزی که برای شما جالب باشد، آسان خواهد بود، خواه تماشای فیلم‌های معروف ایتالیایی، خواندن روزنامه‌های ایتالیایی یا گوش دادن به موسیقی ایتالیایی زبان باشد.

کتب مرتبط با فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما

برای مطالعه توضیحات تکمیلی در مرود فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما اینجا کلیک کنید.

فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما

وزن 260 گرم
موضوع

Dictionary, Italian, other language, Vocabulary, ایتالیایی, زبان‌های دیگر, فرهنگ لغت, واژگان

رده سنی

بزرگسالان بالای 18 سال, نوجوانان 12 تا 18

سطح

Elementary

CEFR

A2

لهجه

Italian

ناشر اصلی

rahnama

نویسنده

امیرعلی راسترو، ابراهیم محمدبیگی

سال انتشار

2018

شابک / ISBN

9789646951990

قطع (سایز)

جیبی ~ 10*14

جنس کاغذ

تحریر

نوع جلد

شومیز (جلد نرم)

تعداد صفحات

366

پاسخ نامه

ندارد

CD/DVD

ندارد

رنگ

تک رنگ (سیاه و سفید)

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.