فرهنگ واژگان ادبی انگلیسی - فارسی قیمت اصلی 1/500/000 ﷼ بود.قیمت فعلی 1/200/000 ﷼ است.
بازگشت به محصولات
BIG TV 4 قیمت اصلی 1/200/000 ﷼ بود.قیمت فعلی 720/000 ﷼ است.

فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)

فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)

کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)، نوشتۀ دکتر محمد حسین کشاورز، شهلا زارعی، جمشید دین‌دوست، منیژه بهبودی و میترا دیالمه است که انتشارات رهنما آن را منتشر کرده است. هدف کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)، آشناکردن دانشجویان، زبان‌آموزان و علاقه‌مندان با تفاوت‌های واژگان انگلیسی و آمریکایی است و در کنار همۀ این‌ها، معاد فارسی آن آورده شده است تا خواننده درک بهتری از مفاهیم ارائه شده داشته باشد.

شناسه محصول: 411643

قیمت اصلی 450/000 ﷼ بود.قیمت فعلی 382/500 ﷼ است.

ناموجود

ناموجود

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)

این کتاب، تفاوت‌های واژگانی بین دو زبان را بررسی می‌کند؛ زبان انگلیسی بریتانیایی (British English) و زبان انگلیسی آمریکایی (American English). تفاوت‌های ارائه‌شده در این کتاب ممکن است در شکل نوشتاری، گفتاری، معنای کلمات و در زمینه‌های دیگر باشد، برای مثال ممکن است کلمه‌ای در انگلیسی بریتانیایی بسیار کاربردی و جزء کلمات کلیدی باشد، اما همان کلمه در انگلیسی آمریکایی کاربرد زیادی نداشته، به‌عنوان کلمۀ جایگزین از آن استفاده شود.

آشنایی با اهداف کتاب: این کتاب مختصّ زبان‌آموزان، مترجمان، دانشجویان زبان و ادبیات انگلیسی و همچنین افراد علاقه‌مند به این زمینه نوشته شده است و هدفش ارائۀ تقاوت‌های واژگانی بین دو زبان انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی است و می‌تواند برای کسانی که با هر دو زبان تعامل دارند، مناسب و کاربردی باشد.

ساختار و ویژگی‌های کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)

این کتاب شامل هفت بخش به شرح زیر است:

  • بخش اول: pronunciation and phonetic symbols
  • بخش دوم: preface
  • بخش سوم: section I. Different British / American words and expressions
  • بخش چهارم: section II. Words and expressions used only in British English
  • بخش پنجم: section III. Words and expressions used only in American English
  • بخش ششم: section IV. Words and expressions especially common in British English
  • بخش هفتم: section V. Words and expressions especially common in American English

ساختار کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)، به‌شکل فرهنگ لغت است. هر واژه، عبارت و اصطلاح، به دو گونۀ انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی نوشته و در کنارشان معادل‌های فارسی آورده می‌شود. این کار سرعت یادگیری خواننده را افزایش می‌دهد. این کتاب برای هر مبحثی که توضیح می‌دهد، مثال‌ها و توضیحات تکمیلی‌ای نیز دارد؛ یعنی توضیح می‌دهد که این کلمه در انگلیسی بریتانیایی این‌گونه تلفظ می‌شود، فلان معنا را دارد و کاربردش بسیار زیاد است، در عین حال همان کلمه در انگلیسی آمریکایی، نوع تلفظش متفاوت است و کاربرد کمتری دارد.

همچنین کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)، برای آن دسته از زبان‌آموزانی که در سطح حرفه‌ای زبان انگلیسی هستند، مناسب است؛ مانند مترجمان، ویراستاران، دانشجویان زبان انگلیسی و حتی برای کسانی که شغل‌هایشان به‌گونه‌ای است که با هر دو زبان سروکار دارند.

در نهایت، این کتاب منبع بسیار خوبی برای بهبود مهارت‌های زبانی ترجمه است و می‌تواند به درک عمیق و وسیع مخاطبان نیز کمک کند.

  • بررسی تفاوت‌های واژگانی: مقایسۀ واژگان انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی در تلفظ، گفتار، نوشتار و معنا
  • معادل‌های فارسی: این ویژگی کتاب بسیار قابل توجه است، زیرا از آنجایی که برای هرکدام از اصطلاحات و واژگان معادل فارسی می‌آورد، می‌تواند برای مترجمان و کسانی که کار ترجمۀ تخصصی انجام می‌دهند، منبع مفید و کاربردی‌ای باشد.
  • سازمان‌دهی دقیق و منظم: این کتاب به‌دلیل اینکه ساختار فرهنگ لغتی دارد، واژه‌ها به‌ترتیب و با نظمی دقیق آورده شده، می‌تواند به مخاطب برای دسترسی آسان کمک کند.
  • مثال‌های مناسب و کاربردی: نویسندگان این کتاب، علاوه بر دقت و تمرکز در آوردن و چینش دقیق واژگان و اصطلاحات، سعی کرده‌اند بهترین و واقعی‌ترین مثال‌ها را به‌کار ببرند تا خوانندگان  درک بهتر و وسیع‌تری نسبت به مباحث داشته باشند.

کتب مرتبط با کتاب فرهنگ تفاوت های واژگانی انگلیسی – آمریکایی (با معادل های فارسی)

فرهنگ جامع آکسفورد انگلیسی-انگلیسی-فارسی ویراست دهم

فرهنگ توصیفی آموزش زبان و زبان شناسی کاربردی

 

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.