متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته

کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته جلد دوم مجموعه‌ی جملات کلیدی زبان انگلیسی می‌باشد. در این کتاب سعی شده جملات و -به‌خصوص- متون کلیدی را که زبان‌آموزان و نیز مدرسین زبان برای مکالمه، بحث و اظهار نظر در مورد مسائل فردی و مباحث اجتماعی لازم دارند ارائه می‌شود.

شناسه محصول: نامعلوم

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

675/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته

کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته جلد دوم مجموعه‌ی جملات کلیدی زبان انگلیسی می‌باشد. در این کتاب سعی شده جملات و -به‌خصوص- متون کلیدی را که زبان‌آموزان و نیز مدرسین زبان برای مکالمه، بحث و اظهار نظر در مورد مسائل فردی و مباحث اجتماعی لازم دارند ارائه می‌شود.

مطالب کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته شامل موضوعاتی از قبیل صفات خوب و بد انسان‌ها و نیز مباحث اجتماعی از قبیل عشق و ازدواج، دوستی، کار و فراغت، تربیت کودکان و موارد دیگر می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زبان‌آموزان، ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی واژگان از زبان مادری به زبان مقصد می‌باشد. از آن‌جایی که نحوه‌ی بیان هر جمله در هر زبانی مختص همان زبان بوده، این ترجمه غالبا اشتباه می‌باشد. از کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته می‌توان به عنوان راه‌حلی برای برطرف کردن این مشکل استفاده کرد. همچنین از این کتاب میتوان برای استفاده در کلاس‌های مکالمه، بحث آزاد، نگارش و مصاحبه‌ی آزمون‌های بین المللی از قبیل آیلتس و تافل استفاده کرد.

ساختار کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته

کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته شامل دوازده فصل است و در هر فصل، به بررسی یک موضوع خاص و کاربردی می‌پردازد. در ابتدای هر فصل مجموعه‌ای از سوالات قرار داده شده تا زبان‌آموزان با پاسخ‌دهی مناسب و مقایسه‌ی آن با پاسخ صحیح، میزان دانش و درک زبانی خود را ارزیابی کنند.

در ادامه، یک متن به زبان انگلیسی در ارتباط با موضوع آن فصل ارائه شده و ترجمه‌ی فارسی آن، زیر متن قرار دارد. در گام بعدی تمریناتی قرار دارد و زبان آموزان باید تمرین‌ها را انجام داده و برای اطمینان از جواب‌های خود، به پاسخ‌نامه‌ای که در انتهای کتاب آمده مراجعه کنند.

در نهایت، در پایان هر فصل، از زبان‌آموزان خواسته شده تا درباره‌ی موضوع فصل به ارائه‌ی یک مطلب بپردازند.

 

مهارت speaking:

زبان انگلیسی شامل 4 مهارت اصلی reading (خواندن)، writing (نوشتن)، listening (شنیداری) و speaking (صحبت کردن) می‌باشد. زبان‌آموزی قادر به درک زبان خواهد بود که تمام این مهارت‌ها را در کنار و همراه با یکدیگر آموخته و به منظور بهبود آن‌ها تمرین و ممارست داشته باشد.

زبان انگلیسی اکنون در سراسر کشورها و فرهنگ‌ها گسترده شده است و توانایی صحبت کردن به آن درهای زیادی را به روی زندگی اجتماعی و شغل شما باز خواهد کرد.

امروزه یکی از اهداف اصلی تمام زبان‌آموزان، توانایی صحبت کردن به انگلیسی و برقراری ارتباط به این زبان است. به این منظور زبان‌آموزان باید مهارت Speaking خود را تقویت کنند. هر چه به زبان انگلیسی تسلط بیشتری داشته باشید، مکالمات جالب، روان و هیجان‌انگیز  بیشتری خواهید داشت.

برای بهبود اسپیکینگ خود به چهار مهارت نیاز دارید:

  • روان بودن: سَلاسَت به این است که در صحبت به زبان انگلیسی چقدر راحت و با اعتماد به نفس هستید؛ اگر بتوانید برای مدت طولانی صحبت کنید، این نشانگر تسلط قوی شماست. همچنین در مورد نشان دادن یک ارتباط واضح بین هر نکته‌ای است که سعی در ایجاد آن دارید. این مهارت به این معنی است که شنونده می‌تواند آنچه را که می‌گویید دنبال کرده و رشته‌ی سخنان شما را گم نکند.
  • واژگان: واضح است که اگر کلماتی برای بیان آنچه می‌خواهید بگویید ندارید، نمی‌توانید آن را بیان کنید یا منظور خود را به طور صحیح و کامل انتقال دهید. سخنور خوب بودن به این معناست که دایره لغات خود را دائماً رشد دهید. هرچه کلمات پرکاربردتری بدانید، مهارت‌های گفتاری شما قوی‌تر می‌شود. بهترین راه برای افزایش دایره لغات خود این است که متونی به انگلیسی بخوانید و هر کلمه‌ی جدیدی که با آن مواجه می شوید را یادداشت و مرور کنید.
  • گرامر: در speaking گرامر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ هر چه کمتر اشتباه کنید، مهارت صحبت کردن شما نیز بهتر خواهد شد. هر چند که یک سخنور زبان دوم، برای صحبت کردن، به گرامر فوق‌العاده‌ای نیاز ندارد. اما بهتر است که بر میزان تسلط دانش کافی خود از زمان‌های اصلی افعال اطمینان حاصل کنید.
  • تلفظ: تلفظ یک حوزه‌ی پیچیده با بسیاری از مهارت‌های فرعی بوده که می‌توان آن‌ها را تمرین کرد. قانون کلی در مورد تلفظ این است که یک سخنور معمولی صرفا می‌تواند صحبت کند و قابل درک باشد، اما یک سخنور ماهر از مهارت‌های فرعی تلفظ برای تأکید و اثربخشی بیشتر بر ارتباط گفتاری خود استفاده می‌کند.

کتب مرتبط با کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته

برای مطالعه توضیحات تکمیلی در مورد کتاب متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی پیشرفته اینجا کلیک کنید.

وزن 330 گرم
موضوع

Vocabulary, متون و جملات کلیدی

رده سنی

بزرگسالان بالای 18 سال

سطح

Advanced

CEFR

C1-C2

لهجه

None

ناشر

رهنما

نویسنده

منوچهر سرخابی

سال انتشار

1390

شابک/ISBN

9789643674748

قطع

وزیری

جنس کاغذ

تحریر

نوع جلد

شومیز (نرم)

تعداد صفحات

219

پاسخ نامه

ندارد

CD/DVD

ندارد

آزمون آزمایشی

ندارد

رنگ

تک رنگ (سیاه و سفید)

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.