پکیج خودآموز American Family And Friends 2

پکیج خودآموز American Family and Friends 2 دومین شماره از مجموعه کامل و همه چیز تمامی است که تمام مطالب مورد نیاز را در آن می‌توانید پیدا کنید. این مجموعه مناسب آموزش به کودکان است و به دلیل وجود KET، یک پکیج خودآموز است.  مجموعه شامل American family and friends، KET، Grammar Friends، چهار کتاب Family and friends readers و Oxford Primary Skills Reading and Writing  است.

شناسه محصول: B1014

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

4/775/000 

بسته آموزش تصویری KET 2

2/900/000  1/450/000 
پاک کردن

کتاب دانش آموز و کتاب کار American Family and Friends 2

1/950/000  975/000 
پاک کردن

کتاب Grammar Friends 2

600/000  300/000 
پاک کردن

کتاب Reading and Writing 2

450/000  225/000 
پاک کردن
Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پکیج خودآموز American Family and Friends 2 یک مجموعه کامل  و همه چیز تمام است که تمام مطالب مورد نیاز را در آن می‌توانید پیدا کنید. این مجموعه مناسب آموزش به کودکان است و به دلیل وجود KET، یک پکیج خودآموز است.  مجموعه شامل American family and friends، KET، Grammar Friends، چهار کتاب Family and friends readers و Oxford Primary Skills Reading and Writing  است.

این پکیج دومین شماره از مجموعه آموزشی American Family and Friends است و برای سطح مبتدی طراحی شده است.

حال به اختصار به توضیح هر یک از اقلام داخل پکیج خواهیم پرداخت.

American Family and Friends 2

American Family and Friends از کتاب‌های مورد‌علاقه‌ی معلمان و زبان‌آموزان است. ساختار صریح و شفاف، برنامه‌ی مدون دقیق، سرود‌ها و داستان‌ها در کنار پکیجی از کتاب‌های جانبی جامع شامل Grammar, Reading and Writing, and Stories  و همچنین بهره‌گیری از متد Lexical Teaching آن را به یکی از دوره‌های محبوب برای کودکان و معلمان تبدیل کرده است.

متد Lexical Teaching با تمرکز بر ساختارهای زبانی و شکل جمله‌بندی ابتدا ساختارهایی ثابت برای زبان‌آموز ایجاد کرده و سپس با اضافه کردن لغات کاربردی و افزایش دایره‌ی واژگان می‌کوشد توانایی انتقال معانی را گسترش بخشد.

بسته آموزشی تصویری KET

بسته آموزشی KET بسته‌ای برای یادگیری سری کتاب‌های American Family Friends بدون نیاز به معلم و کلاس درس است. ما در این مجموعه، انگلیسی را در قالب ویدیو به کودک شما زبان آموزش می‌دهیم. لازم به ذکر است، در آماده‌سازی این مجموعه، ما تا امکان روانشناسی کودک را در نظر گرفته‌ایم . همچنین برای جذابتر شدن فرآیند یادگیری برای کودکان شما،  از یک تیم حرفه‌ای گرافیست و تدوین‌گر استفاده کرده‌ایم.

بسته آموزشی KET علاوه بر پوشش تمام بخش‌‌های کتاب اصلی، تلاش می‌کند تا مباحثی که معمولا در کلاس‌های زبان به دلیل کمبود وقت کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود را هم پوشش دهد.

Grammar Friends 2

مجموعه آموزش گرامر Grammar Friends از زیر مجموعه‌های سری کتاب‌های Family and Friends محسوب می‌شود و می‌توان هم به‌عنوان مکمل آموزشی و هم به‌عنوان مجموعه‌ای جدا برای آموزش دستور زبان از آن استفاده کرد. کتاب دارای دروس متعدد با موضوعات مختلف است و آموزش دستور زبان را در غالب موضوعات روزمره جذاب برای کودکان ارائه می‌کند. فایل صوتی و نرم‌افزار ضمیمه کتاب در یادگیری بهتر مطالب به مخاطب کمک می‌کند. پس از اتمام هر سه درس، بخشی با عنوان Review طراحی شده که با سوالات مختلف مطالب آموخته شده در سه درس قبل را دوره و یادآوری می‌کند.

Family and Friends Readers 2

Family and friends readers یکی از مکمل‌های  سری کتاب‌های Family and Friends است که در کنار آن به کودکان آموزش داده می‌شود. این کتاب‌ها به طور معمول آموزش لغات جدید در قالب داستان را به عهده داشته و به عنوان کتاب مکمل در کنار Student Book و Workbook در کلاس‌های آموزش زبان استفاده می‌شوند.

هر کتاب از مجموعه Readers Family Friends با توجه به علایق کودکان و خردسالان داستان کوتاهی را تعریف می‌کند. هر صفحه تصویری مرتبط با بخشی از داستان داشته و انتهای هر صفحه، کلمات جدید به همراه تصویر مرتبط وجود دارد. هر چند صفحه درمیان نیز حاوی تمریناتی مرتبط با مطالب داستان است.

کتاب‌های Readers Family Friends به صورت رسمی فایل صوتی ندارند؛ اما خوشبختانه در DVDهای آموزشی KET‌ صوت متن داستان‌های این کتاب وجود دارد که توسط یک تیم ایرانی و حرفه‌ای ضبط شده است.

 

Oxford Primary Skills Reading and Writing American 2

Oxford Primary Skills Reading and Writing American یک مجموعه شش جلدی است که تمرکزش تقویت مهارت خواندن و نوشتن کودکان از پایه است. این مجموعه به‌عنوان مکملی برای تقویت مهارت‌های نوشتاری و خواندن در کنار مجموعه‌ی Family and Friends یا دیگر مجموعه‌های آموزش زبان کودکان و نوجوانانی که هم سطح با کتب مجموعه هستند استفاده می‌شود.

آیا یادگیری زبان در منزل ممکن است؟!

البته! به شرط آنکه کتاب‌ها و منابع آموزشی درستی را انتخاب کنیم. خوشبختانه ما در این پکیج تمامی آنچه شما و فرزندتان برای یادگیری زبان در منزل نیاز دارید را فراهم کردیم. این یعنی شما دیگر به تهیه هیچ منبع آموزشی دیگر یا حتی استخدام معلم خصوصی نیاز نخواهید داشت.

چرا باید این مجموعه را تهیه کنیم؟!

این مجموعه مناسب آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه و بدون شرکت در کلاس‌های آموزشگاهی است. هزینه‌ تهیه این پکیج‌ها در مقایسه با هزینه شرکت در کلاس‌های آموزشگاهی ناچیز است و به همین دلیل یک انتخاب اقتصادی است. در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای به اندازه تقریبا یک ترم کلاس زبان، می‌توانید هر 4 ترم یک کتاب را به همراه کتاب اصلی و کتاب‌های مکمل دریافت کنید. این یعنی تا 75 درصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها، آن هم بدون افت کیفیت یادگیری فرزندان شما!

ویژگی‌های پکیج خودآموز American Family and Friends 2

  1. انعطاف پذیری ساعات آموزشی و امکان تماشای دوباره و مرور دروس
  2. تدریس مطالب توسط مدرسین با تجربه که باعث یادگیری بهتر می‌شود
  3. جذابیت بصری که شوق یادگیری کودکان را افزایش می‌دهد
  4. جامع بودن پکیج که تمامی مهارت‌ها را پوشش می‌دهد
  5. به وجود آوردن فضایی شبیه به کلاس درس برای زبان آموزان
  6. ارزیابی عملکرد زبان آموزان و پشتیبانی تا پایان دوره
  7. امکان شرکت در آزمون پایان دوره و دریافت مدرک معتبر

 

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.