همه مقالات

معرفی ۱۰ کتاب داستان انگلیسی کودکانه

کتاب داستان انگلیسی کودکانه
  • کتاب‌های داستان انگلیسی کودکانه با تنوع بالایی نوشته می‌شوند و هر کدام دارای نکات آموزشی و مطالب جذابی هستند. کتاب‌ها به طور معمول زبان ساده‌ای دارند و حاوی تصاویر جذابی می‌باشند. این کتاب‌ها برای کودکان جالب هستند و با خواندن آن‌ها سطح درک و آگاهی آن‌ها افزایش می‌یابد. داستان‌ها معمولاً اخلاق خاص یا مفهومی را آموزش می‌دهند و برای رشد فکری و روحی کودک مناسب هستند. در ادامه انتشارات رهنما به معرفی ۱۰ کتاب داستان انگلیسی کودکانه پرداخته است که از تقاضای بالایی برخوردار می‌باشند.

    مجموعه کتاب های Dolphin reader

    سری کتاب های Dolphin Readers مجموعه ای از داستان های سطح بندی شده است و برای تقویت مهارت خواندن و نوشتن کودکان و همینطور برای تقویت مهارت شنیداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل 5 سطح است و هر سطح شامل هشت کتاب است که در قالب فایل کتاب دانش آموز، فایل کتاب تمرین و فایل های صوتی می‌شود.

    کتاب فوق از نظر جذابیت‌های بصری در سطح بالایی قرار دارد و تمامی تصاویر تمام رنگی می‌باشند. همچنین درون هر کتاب به طور جداگانه فرهنگ لغات تصویری وجود دارد تا بدین طریق زبان‌آموزان بتوانند به وسیله حافظه تصویری خود لغات زبان انگلیسی را به خاطر بسپارند. در کتاب تمرین نیز به مهارت های بیشتری پرداخته می شود. تمامی متن های کتاب نیز به صورت صوتی خوانده شده است تا زبان آموز بتواند با تلفظ صحیح واژگان آشنا شود. شما میتوانید با خرید کتاب های Dolphin reader اقدام به تقویت مهارت شنیداری خود کنید

    کتاب های Oxford Read and Imagine

    مجموعه کتاب‌های آکسفورد رید اند ایمجین بهترین گزینه برای زبان‌آموزان خردسال  و کودک معرفی شده است. معمولاً Oxford Read and Imagine به دلیل ویژگی‌های بصری و ساختار منسجمی که دارد، بهترین انتخاب برای شروع زبان انگلیسی در رده سنی کودکان است. این مجموعه کتاب‌ها داستان‌هایی به شدت هیجان انگیز را ارائه می‌دهند که کودک بتواند با شور و شوق بیشتری مسیر آموزش خود را دنبال کند.

    اگر به دنبال مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستید که انگیزه کودک و خردسال شما را افزایش دهد، خرید کتاب آکسفورد رید اند ایمجین توصیه ما به شما است. داستان سرایی این کتاب‌ها باعث ارتباط هرچه ساده‌تر زبان آموزان با مطالب می‌شود که در 9 سطح اجازه انتشار پیدا کرده‌اند.

    مجموعه کتاب های Pearson English Kids Readers

    این مجموعه جزو کتاب های داستان انگلیسی سطح بندی شده است. داستان سرایی بسیار جذاب از ویژگی های بارز این کتاب است. با خواندن هر داستان از این کتاب با تعداد زیادی از لغات و اصطلاحات پرکاربرد مواجه می‌شوید که یاد گرفتن تک‌تک آن‌ها ضروری‌ست. این واژگان ممکن است بارها و بارها در متن داستان تکرار شوند؛ درنتیجه به راحت‌ترین شکل ممکن در حافظه شما ثبت می‌گردند. این سری کتاب ها در دست چاپ میباشند و به محض چاپ میتوانید از انتشارات رهنما آن را تهیه کنید

    مجموعه کتاب های LET’S GO READER

    مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی لتس گو توسط انتشارات آکسفورد برای کودکان به چاپ رسیده است. مزیت کتاب های لتس گو فعالیت محور بودن آن و داشتن تمرین های جذاب برای کودکان میباشد. مباحث کتاب به گونه ای است که قدم به قدم کودکان را با زبان انگلیسی آشنا می کند. این کتاب در ابتدا دو سطح مقدماتی دارد و در ادامه شامل 5 سطح می باشد که دارای کتاب تمرین ، کتاب دانش آموز و فایل های صوتی است. در حال حاضر آخرین و جدیدترین ویرایش این کتاب یعنی ویرایش پنجم برای دانلود قرار داده شده است. در این قسمت لیست این مجموعه کتاب ها را مشاهده میکنید:

    مجموعه کتاب های Family And Friends Readers

    مجموعه کتاب های داستان Family and Friends Readers، متشکل از 24 کتاب داستان می باشد که در شش سطح و همگام با کتاب های Family and Friends منتشر گردیده است. این سری از کتاب ها برای تقویت مهارت خواندن و واژگان کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد که شامل داستان های کوتاه و آموزنده خواهد بود. این مجموعه به گونه ای تنظیم شده تا با سری کتاب های اصلی Family and Friends کاملا هماهنگ باشد که می تواند در کلاس درس و یا منزل برای مطالعه مورد استفاده قرار گیرد.

    نکات انتخاب کتاب کودکانه انگلیسی

    در انتخاب کتاب انگلیسی کودکانه بهتر است سن فرزند خود را در نظر گرفته و مناسب‌ترین نوع را تهیه نمایید.

    • کلمات و جملات کتاب باید کودکانه باشد تا فهم آن برای کودک آسان به نظر بیاید.
    • کتاب‌ها لازم است حاوی تصاویر رنگی جذاب و مطابق با جملات باشند. چون محتوا و عکس‌ها در یادگیری بهتر مؤثر هستند.
    • جملات کتاب داستان کوتاه و گیرا باشند.
    • در صورت امکان کتاب‌های کم حجم را انتخاب کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید