آوای الفبا جلد ۱

کتاب آوای الفبا جلد ۱ نوشته‌ی جمعی از نویسندگان به‌نام در حوزه آموزش می‌باشد. این کتب با هدف آموزش موثر الفبای فارسی برای کودکان طراحی شده و مخاطبان آن خردسالان ۳ تا ۶ سال می‌باشند. این کتاب با روشی منحصربه‌فرد و جذاب، به تدریس حروف و صداهای فارسی می‌پردازد.

کتاب حاضر با استفاده از بازی، پازل، وصل کردن لغات به عکس‌ها، رنگ‌آمیزی و تصاویر کودکانه همراه بازی و در بستری شاد، آموزش‌های لازم را به کودکان می‌دهد. سری آوای الفبا شامل ۳ کتاب است که در هر کتاب تعدادی از حروف الفبا ارائه شده است.

پس از هر حرف، تمرین و بازی‌های جذاب برای خردسالان قرار دارد که باعث می‌شود محتوای کتاب به خوبی در ذهن کودکان قرار گرفته و از ذهن آن‌ها پاک نشود.

 

شناسه محصول: 114264

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

350/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب آوای الفبا جلد ۱ نوشته‌ی جمعی از نویسندگان به‌نام در حوزه آموزش می‌باشد. این کتب با هدف آموزش موثر الفبای فارسی برای کودکان طراحی شده و مخاطبان آن خردسالان ۳ تا ۶ سال می‌باشند. این کتاب با روشی منحصربه‌فرد و جذاب، به تدریس حروف و صداهای فارسی می‌پردازد.

کتاب آوای الفبا جلد ۱ حاضر با استفاده از بازی، پازل، وصل کردن لغات به عکس‌ها، رنگ‌آمیزی و تصاویر کودکانه همراه بازی و در بستری شاد، آموزش‌های لازم را به کودکان می‌دهد. سری آوای الفبا شامل ۳ کتاب است که در هر کتاب تعدادی از حروف الفبا ارائه شده است.

پس از هر حرف، تمرین و بازی‌های جذاب برای خردسالان قرار دارد که باعث می‌شود محتوای کتاب به خوبی در ذهن کودکان قرار گرفته و از ذهن آن‌ها پاک نشود. آموزش به کودکان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های آموزشی است و باید توجه داشت این آموزش به گونه‌ای صورت گیرد که کودکان به درس علاقه‌مند شده و شوق فراگیری را در طول آموزش حفظ کنند.

لازمه‌ی این امر، علاوه بر تدریس با روش درست و با حوصله، کتاب آموزشی‌ایست که با روحیات کودکان هم‌خوانی داشته باشد و آن‌ها را در امر یادگیری تشویق کند.

ساختار کتاب آوای الفبا جلد ۱

تمرکز کتاب آوای الفبا جلد ۱ بر آموزش حروف الفبا بوده و الفبای فارسی را به طور تخصصی به خردسالان و کودکان آموزش می‌دهد. هر کتاب سری آوای الفبا شامل تعدادی درس بوده و هر درس به یکی از حروف الفبا می‌پردازد. شکل هر حرف نیز به همراه مثال و تصویر در صفحه‌ی اول قرار دارد.

این کتاب بر اساس ترتیب حروف الفبا مرتب نشده است و علت این امر جداسازی حروف هم‌صدا (مثل ز-ذ-ض-ظ) و حروف هم‌شکل (همچون ب-پ-ت-ث) می‌باشد. همچنین جهت آموزش هر مصوت، از شکل‌های مختلف کمک گرفته شده و برای دسترسی سریع به نمونه‌های مشابه، کلمه‌های دیگری با همان حرف در پایین صفحه ردیف شده‌اند.

حروفی که هردو نقش صامت و مصوت را دارند (ا-و-ه-ی) در صفحه‌های آبی آورده شده است. همچنین در جلد دوم و سوم، مواردی وجود دارد که مصوت مورد نظر در وسط یا پایان کلمه آمده است. این کار ذهن کودکان را برای دیدن کلمات مختلف و فهمیدن آن‌ها آماده می‌کند. همچنین توضیحاتی در جهت آگاهی مدرسین در قسمتی تحت عنوان “با توجه قرار گرفته است.

این مجموعه در سه جلد ارائه شده و حروف الفبای هر جلد به شرح زیر است:

جلد۱: ب-ج-س-د-پ-م-ف-ر-ا-ک-ق

جلد۱: ت-خ-ش-ز-ی-ط-گ-ض-ل-ه-ث

جلد۱: چ-و-ع-ص-ذ-ن-غ-ح-ژ-ظ

کتب مرتبط با کتاب آوای الفبا جلد ۱

موضوع

Alphabet Book

رده سنی

خردسالان 3 تا 7 سال, کودکان 7 تا 12 سال

سطح

Starter

CEFR

A1

لهجه

None

ناشر اصلی

rahnama

قطع (سایز)

رحلی ~ 21*28

جنس کاغذ

تحریر

نوع جلد

شومیز (جلد نرم)

پاسخ نامه

ندارد

CD/DVD

ندارد

آزمون آزمایشی

ندارد

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.