همه مقالات

بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته

  • کتاب‌های گرامر انگلیسی که از سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهند، به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های زبانی خود را به طور تدریجی و سیستماتیک بهبود بخشید. هر یک از این کتاب‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های گرامری خود را به تدریج و با اعتماد به نفس بهبود بخشید. بسته به سطح فعلی و هدف‌های زبانی‌تان، می‌توانید یکی یا ترکیبی از این کتاب‌ها را انتخاب کنید.

    در این بخش انتشارات رهنما به معرفی برخی از بهترین کتاب‌ها از سطح مبتدی تا پیشرفته میپردازد:

    بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته

    مجموعه Grammar in use

    مجموعه Grammar in Use یکی از پرفروش ترین کتاب های حوزه آموزش دستور زبان انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی است که برای زبان آموزان سطح Beginner تا Advanced مناسب است. این کتاب ها نه تنها برای خود خوانی مناسب هستند می توانند به عنوان منبع تکمیلی در کلاس های درس نیز مورد استفاده قرار گیرند.

    کتاب های بریتیش این مجموعه عبارتند از : 

    کتاب های آمریکن این مجموعه عبارتند از:

    مجموعه Understanding and Using English Grammar

    کتاب “Understanding and Using English Grammar” نوشته Betty Azar یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی است که به ویژه برای زبان‌آموزان در سطح متوسط تا پیشرفته طراحی شده است. این کتاب به دلیل روش آموزشی بسیار کارآمد و ساختار سازمان‌یافته‌اش، مورد توجه معلمان و زبان‌آموزان در سراسر جهان قرار گرفته است.

    مجموعه new round up

    کتاب‌های “New Round-Up” مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزش گرامر انگلیسی هستند که توسط انتشارات Longman منتشر شده‌اند. این مجموعه با رویکردی جذاب و سرگرم‌کننده، مباحث گرامری را به زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌دهد. سری کتاب‌های “New Round-Up” به دلیل طراحی رنگارنگ، استفاده از تصاویر و تمرین‌های متنوع، به ویژه برای کودکان و نوجوانان مناسب است، اما برای زبان‌آموزان بزرگسال نیز می‌تواند مفید باشد.

    مجموعه oxford practice grammar

    کتاب “Oxford Practice Grammar” یکی از منابع معتبر و محبوب برای یادگیری و تمرین گرامر زبان انگلیسی است. این کتاب توسط John Eastwood تألیف شده و از انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است. این مجموعه شامل سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است که به زبان‌آموزان در هر سطحی از یادگیری، کمک می‌کند تا مهارت‌های گرامری خود را تقویت کنند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید