همه مقالات

بهترین وب سایت‌های تصحیح و چک کردن گرامر آنلاین

check grammar online
  • امروزه بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای اصلاح گرامر انگلیسی به مخاطب  کمک می‌کنند تا قواعد درست و کاربردی را در نوشتن استفاده کنند. این قواعد همچنین سطح نوشتارو گفتار را تا حد زیادی ارتقاء داده تا خواننده یا شنونده گرامر را به خوبی درک و مفهوم آن را متوجه شود. زبان انگلیسی یکی از زبان‌های مطرح در سطح بین الملل است و افراد زیادی به یادگیری اصولی زبان انگلیسی علاقه‌‌مند هستند. در این زمینه شما می‌توانید با استفاده از افراد متخصص یا ابزارهایی موجود در وب سایت‌ها به صورت اصولی زبان مورد نظر را یاد بگیرید.

    وب سایت‌های تصحیح و چک کردن گرامر به صورت آنلاین با استفاده از داده‌های وارد شده در سیستم می‌تواند کمک کند تا گرامر صحیح را برای شما به نمایش بگذارد. وبسایت‌های تصحیح کردن گرامر آنلاین موقعیت خوبی را برای افراد ایجاد کرده‌اند و باعث موفقیت چشمگیری در بین زبان آموزان یا استادان در این حیطه شده‌اند.

    افراد می‌توانند با استفاده از این ابزارها غلط املایی و گرامر نامناسب را تشخیص و اصلاح کنند. کسانی که علاقمند به یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، می‌توانند جملات نوشته شده را در این ابزارها محک زده و ایرادهای موجود مانند غلط املایی و کلمات نامربوط را شناسایی کنند و با تمرین فراوان به راحتی با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. وبسایت‌های چک گرامر می‌توانند متن کپی شده یا سرقت ادبی را نیز به راحتی تشخیص دهند و از بارگذاری متن کپی شده در سایت‌ها جلوگیری به عمل آورند. این وبسایت‌ها همچنین می‌توانند تمام جملات زبان‌های مورد نیاز را برای شما چک و اصلاح کنند و بهترین جملات را از لحاظ مفهومی برای شما به نمایش بگذرانند.

    در این بخش انتشارات رهنما 3 سایت حرفه ای در حوزه چک کردن گرامر زبان انگلیسی را به شما معرفی میکند پس تا انتها همراه ما باشید

    سایت های چک کردن گرامر به صورت آنلاین

     سایت‌های فراوانی برای چک کردن گرامر به صورت آنلاین موجود است اما در بین آن‌ها سایت‌هایی هستند که دقت بیشتری برای چک کردن گرامر دارند و جزء بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای اصلاح گرامر انگلیسی محسوب می شوند. این سایت‌ها از درصد خطای پایینی برخوردار بوده و برای استفاده از آن باید آنلاین و به اینترنت متصل باشید. برای استفاده آفلاین از این نوع سایت‌ها باید برنامه مورد نظر را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برخی از سایت های تصحیح گرامر با استفاده از VPN کار می‌کنند. در ادامه سه مورد از بهترین وب سایت‌های چک کردن گرامر به صورت آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

    ۱-وب سایت گرامرلی

    گرامرلی یکی از بهترین سایت‌های آنلاین برای چک کردن مطالب است. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و درک کامل گرامر بهترین جملات را به شما پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید از جملات پیشنهادی بهترین را انتخاب کنید تا مفهوم را راحت‌تر به مخاطب انتقال دهید. همچنین با استفاده از گرامرلی به راحتی متن با کیفیت با لحن و تعداد صفحات مورد نیاز را می‌توانید تولید کنید. افزونه‌های گوگل کروم قابلیت پشتیبانی گرامرلی را ایجاد کرده است و شما می‌توانید بر روی کروم، جیمیل، آفیس ورد از این ابزارها استفاده کنید و متن خود را از لحاظ غلط املایی، گرامری، مفهومی تصیح و ثبت کنید.

    مشاهده سایت : Grammarly: Free AI Writing Assistance

    ۲-وب سایت پرو رایتینگ آید

     سایت پرو رایتینگ آید جزو بهترین ابزارهای رایتینگ برای متن‌های‌ زبان انگلیسی است و با استفاده از هوش مصنوعی متن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و خطاهای شما را به نمایش می‌گذارد. پرو رایتینگ آید می‌تواند با استفاده از ابزارهای مدیریتی تعداد کلمات، تعداد صفحات متن، زمان مطالعه متن، پاراگراف‌های موجود را محاسبه و در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید بهترین نوع رایتینگ را انجام دهید.

    شما می‌توانید با استفاده از شماره موبایل و یک جیمیل معتبر حساب کاربری خود را در سایت بسازید و از ابزار پرو رایتینگ آید استفاده کنید. برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی باید متن را در سایت بارگذاری کرده و هم زمان اجازه‌ی بررسی متن را دهید و همچنین می‌توانید متن را از قبل آماده و در وب سایت ثبت، و ایرادهای موجود را تصحیح و تغییر دهید.

    مشاهده سایت : prowritingaid.com

    ۳-وب سایت وردتون

     وردتون نیز جزو بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای اصلاح گرامر انگلیسی، فارسی، فرانسه، آلمانی، چینی و… است. این وب سایت از گذشته تا به امروز مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است و توانسته گرامر متون به زبان‌های مختلف را از لحاظ مفهومی و غلط املایی تصحیح کند. این ابزار امروزه به سیستم هوش مصنوعی AI مجهزو وصل شده است و کارایی بالاتری را نسبت به گذشته برای شما به ارمغان می آورد. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید متن خود را وارد کنید و خلاصه ی متن را ثبت نمایید.

    این ابزار برای تصحیح غلط املایی و نگارشی کلمات صحیح و کلمات مترادف را به شما پیشنهاد می‌کند تا شما بهترین کلمه را در متن به کار ببرید. شما می‌توانید به مدت یک هفته به صورت رایگان از این برنامه استفاده کرده و سپس باید هزینه خرید آن را پرداخت نمایید؛ همچنین در کشور ما برای استفاده از این ابزار باید از vpn استفاده کنید.

    مشاهده سایت : wordtune.com

    سخن پایانی

    با توجه به معرفی سایت های بالا میتوانید از این به بعد تمامی رایتینگ های انگلیسی خود را در این سایت ها چک کنید تا ایرادات گرامری شما رفع شود. اما در نظر داشته باشید که هر زبان آموزی باید اقدام به تقویت مهارت های اصلی خود کند که این کار تنها با خرید کتاب تقویت گرامر زبان انگلیسی و خرید کتاب تقویت رایتینگ زبان انگلیسی انجام میپذیرد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید