دستور زبان انگلیسی مفید

کتاب دستور زبان انگلیسی مفید، ترجمه‌ی نسخه‌ی دوم کتاب “A Practical English Grammar” است. تمام مطالب دستور زبان انگلیسی در این کتاب به طور کامل، با لحنی ساده و به زبان فارسی ارائه شده است. این کتاب برای تمام زبان‌آموزان این رشته که قصد تسلط بر قواعد زبان انگلیسی در سطوح مختلف را دارند مناسب است.

از برتری کتاب “دستور زبان انگلیسی مفید” به دیگر کتاب‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که کتاب، با دقت و توجه بیشتری به دستور زبان می‌پردازد، به طوری که می‌توان ادعا کرد مطلبی نیست که تا کافی در موردش توضیح نداده باشد. علاوه بر، این تسلط و پختگی دو نویسنده‌ی کتاب، یعنی “A. V. Martinet” و “A.  J. Thomson”  را نباید از نظر دور داشت، چرا که یکی از دلایل غنی بودن مطالب کتاب هستند.

شناسه محصول: 211423

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

1/200/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات کتاب دستور زبان انگلیسی مفید

کتاب دستور زبان انگلیسی مفید، ترجمه‌ی نسخه‌ی دوم کتاب “A Practical English Grammar” است. تمام مطالب دستور زبان انگلیسی در کتاب دستور زبان انگلیسی مفید به طور کامل، با لحنی ساده و به زبان فارسی ارائه شده است. کتاب دستور زبان انگلیسی مفید برای تمام زبان‌آموزان این رشته که قصد تسلط بر قواعد زبان انگلیسی در سطوح مختلف را دارند مناسب است.

از برتری کتاب دستور زبان انگلیسی مفید به دیگر کتاب‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که کتاب، با دقت و توجه بیشتری به دستور زبان می‌پردازد، به طوری که می‌توان ادعا کرد مطلبی نیست که تا کافی در موردش توضیح نداده باشد. علاوه بر، این تسلط و پختگی دو نویسنده‌ی کتاب دستور زبان انگلیسی مفید ، یعنی “A. V. Martinet” و “A.  J. Thomson”  را نباید از نظر دور داشت، چرا که یکی از دلایل غنی بودن مطالب کتاب هستند.

ساختار کتاب دستور زبان انگلیسی مفید

کتاب دستور زبان انگلیسی مفید با ترجمه‌ی ساده و قابل فهم و تنوع مطالبی که داراست سبب می‌شود زبان‌آموز از مطالعه‌ی دیگر کتاب‌هایی که به موضوعات مشابه پرداخته‌اند بی نیاز شده و تمام دستور زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرند.

از مزایای قابل ذکر کتاب دستور زبان انگلیسی مفید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطالب کتاب دستور زبان انگلیسی مفید به ساده‌ترین شیوه بیان شده‌اند، به عبارت دیگر زبان کتاب برای همه قابل فهم بوده و مطالعه‌‌ی آن برای تمام زبان‌آموزان این رشته، در هر سطحی آسان خواهد بود.
  • برای پرهیز از کسالت مخاطب، این کتاب در عین بیان کامل تمام مطالب دارای ایجاز و اختصار می‌باشد.
  • داشتن تمرینات نمونه و پاسخنامه‌ در انتهای کتاب، نیاز مراجعه زبان‌آموزان به راهنما را کم کرده و سبب می‌شود کتاب قابلیت خودآموزی داشته باشد.

ویژگی‌های ویرایش سوم کتاب دستور زبان انگلیسی مفید

در ویرایش سوم کتاب دستور زبان انگلیسی مفید ، نیازهای علمی زبان‌آموزان بار دیگر بررسی شده و نکاتی که گمان می‌رفت ممکن است برای مخاطبان سوال باشد به موارد کتاب اضافه شده ‌است. بخش‌هایی که مترجم کتاب گمان داشت ممکن است روان نباشند بازبینی شده و تغییر یافته‌اند تا زبان‌آموز به راحتی مطالب کتاب را درک کند.

گرامر چیست؟

گرامر در هر زبانی “پایه و ساختار” محسوب می‌شود. تعریف دستور زبان را می‌توان دادن آرایشی خاص و نقش‌های متفاوت به عناصر تشکیل دهنده‌ی زبان در کنار یکدیگر دانست. به بیانی دیگر، “گرامر” ساختار و پایه‌ی یک زبان بوده و می‌توان آن را به عنوان قوانین زبان در نظر گرفت. البته لازم به ذکر است که در این تعریف گفته نشده که زبان از قوانین تشکیل شده است؛ زیرا در این صورت به‌‎نظر می‌رسد که زبان الزاما ساخته‌ی قوانین بوده و پایه‌‌ی پیدایش آن، قوانین هستند؛ اما در این صورت، تعریف چندان درستی ارائه نداده‌ایم.

باید در نظر گرفت که هیچ زبانی ثابت نیست و در طی زمان دچار تغییرات می‌شود؛ در حقیقت آنچه ما گرامر می‌نامیم تنها بازتاب یک زبان در بازه‌ی زمانی خاص است.

گرامر از آن دسته مباحثی است که برای فراگرفتن آن باید درک صحیح و عمیقی از مطالب پیدا کرد؛ با این که بسیاری از زبان‌آموزان به دلیل عدم درک قواعد، آن را کسل کننده می‌دانند اما می‌توان با استفاده از تکنیک‌های کاربردی، فرایند آموزش را مفرح ساخت و در نوشتن و صحبت کردن، به صورت مداوم از آن استفاده و این مهارت را تقویت کرد.

روش‌های پیشنهادی برای آموختن گرامر

  • آگاهی نسبت به مطالب در حال یادگیری سبب می‌شود زبان‌آموز نسبت به موضوع اشراف پیدا کرده و دانسته‌ها را به صورت کاربردی به ذهن بسپارد.
  • مطالعه‌ی متون سبب می‌شود گرامر در قالب جملات و عبارات مختلف به صورت ضمنی به ذهن وارد شده و بدین گونه، می‌توان در گذر زمان به صورت ناخودآگاه از این اطلاعات استفاده کرد.
  • استفاده از گرامر در ساختار یعنی استفاده از موضوعات جدیدی که به فراگیری آن‌ها پرداخته و استفاده از آموخته‌های جدید در موقعییت‌های مختلف سبب می‌شود موضوع در ذهن ماندگار شود.
  • مطالعه‌ی عبارات زبانی به منظور یادگرفتن گرامر و دیدن آن‌ها در بافت جمله -Context- کار آموختن را آسان‌تر می‌کند.
  • مقایسه‌ی ساختار زبان در حال یادگیری با ساختار زبان مادری، و پیدا کردن وجوه تشابه و تمایز آن‌ها از یکدیگر به امر یادگیری کمک به‌سزایی می‌کند.

کتب مرتبط با کتاب دستور زبان انگلیسی مفید

برای توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

وزن 684 گرم
موضوع

Grammar, دستور‌ زبان

رده سنی

بزرگسالان بالای 18 سال, نوجوانان 12 تا 18

سطح

Starter

CEFR

A1

ناشر

رهنما

نویسنده

A. J. Thomson, A. V. Martinet

مترجم

علي ميمندي

سال انتشار

2012

شابک/ISBN

9789643675301

قطع

وزیری

جنس کاغذ

تحریر

نوع جلد

شومیز (نرم)

تعداد صفحات

518

CD/DVD

ندارد

پاسخ نامه

دارد

آزمون آزمایشی

ندارد

رنگ

تک رنگ (سیاه و سفید)

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.