خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2

کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 به یکی از مهم‌ترین مسائل در فراگیری زبان، یعنی تلفظ کلمات می‌پردازد. خودآموز آسان تلفظ یک مجموعه‌ی سه جلدی است که برای یادگیری آسان و سریع تلفظ، بدون نیاز به معلم طراحی شده است.

جلد اول سطوح پیش-مقدماتی و مقدماتی، جلد دوم سطح میانی و جلد سوم سطح پیشرفته را پوشش می‌دهد. در این مجموعه، از ارائه‌ی توضیحات دشوار و علائم آوانگاری پیچیده خودداری شده و می‌تواند هم درکلاس‌های آموزش زبان و هم به صورت خودآموز مورد استفاده قرار گیرد.

شناسه محصول: نامعلوم

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

1/080/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 به یکی از مهم‌ترین مسائل در فراگیری زبان، یعنی تلفظ کلمات می‌پردازد. خودآموز آسان تلفظ یک مجموعه‌ی سه جلدی است که برای یادگیری آسان و سریع تلفظ، بدون نیاز به معلم طراحی شده است.

جلد اول سطوح پیش-مقدماتی و مقدماتی، جلد دوم سطح میانی و جلد سوم سطح پیشرفته را پوشش می‌دهد. در این مجموعه، از ارائه‌ی توضیحات دشوار و علائم آوانگاری پیچیده خودداری شده و می‌تواند هم درکلاس‌های آموزش زبان و هم به صورت خودآموز مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2

کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 طی تجربه‌ی ده‌ها سال تدریس و مصاحبه‌ی نویسنده با زبان‌آموزان و الگوبرداری از غلط‌های تلفظی آن‌ها به قلم تحریر در آمده است. این مجموعه، تلفظ را آسان و گام به گام به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد به طوری که مخاطبین بتوانند به صورت خودآموز از آن استفاده کنند.

مواردی که در کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 تدریس ‌می‌شوند شامل آموزش تلفظ، تکیه صدا (stress) و آهنگ کلام (Intonation) می‌باشد. از آن‌جایی که آموزش تلفظ با روش مرسوم کمی دشوار است، روش آموزش این کتاب Task-Based است. ویژگی خوب این رویکرد آن است که ذهن خواننده کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 را از همان ابتدا، یعنی معرفی مطلب، درگیر موضوع کرده و با طرح سوال، ذهن او را هم در طرح مسئله و هم در حل آن با خود همراه می‌کند.

درباره‌ی نویسنده کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2

منوچهر سرخابی با بیش از چهل سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی، دارای تجارب فراوان در حوزه‌ی تربیت معلم، طراحی دوره‌های آموزشی و تهیه مطلب درسی می‌باشد. در میان کتاب‌های به انتشار رسیده‌ی وی “جملات کلیدی زبان انگلیسی، اصطلاحات و مکالمات انگلیسی آمریکایی، گرامر جامع زبان انگلیسی، متون و جملات کلیدی زبان انگلیسی و همچنین خودآموز آسان مکالمه‌ی انگلیسی” از پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش زبان در کشور هستند.

تلفظ صحیح

ارتباط از طریق مهارت‌هایی نظیر گفتار و شنیدار سبب میشود نیاز به درک و اجرای صحیح تلفظ زبان ضروری تلقی شود. اصولا تلفظ و نحوه‌ی صحیح ادا کردن کلمات یکی از مهم‌ترین مراحل یادگیری زبان است. آوا شناسی و توجه به هجاها و سیلاب‌های هر واژه در یادگیری تلفظ کلمات نقش به‌سزایی دارد.

از طرفی تلفظ صحیح کلمات سبب می‌شود دیگران، به خصوص بومیان آن کشور بتوانند بهتر و راحت‌تر با شخص ارتباط برقرار کنند. همچنین تلفظ صحیح یک نوع هنر و فن تسلط و کنترل بر بیان بوده و از راه اصول و شناخت قواعد کلامی و آهنگ کلمات حاصل می‌شود.

ویژگی‌های مورد توجه در تلفظ انگلیسی

  • اتصال کلمات به هم (Connected Speech)
  • تکیه در کلمات و جملات( Word & Sentences & Stress)
  • افت و خیز و زیر و بمی صدا(Intonation)
  • درستی و ظرافت صامت‌ها و مصوت‌ها (Vowels and Consonants)

توصیه‌هایی در خصوص تقویت این مهارت

  • انتخاب لهجه مورد علاقه
  • گوش دادن با دقت به کلمات و نحوه ادا شدن آن‌ها
  • بلند خواندن کلمات
  • صحبت کردن آهسته و با دقت
  • صحبت کردن با دیگران به زبان انگلیسی (به خصوص بومیان)
  • آشنا شدن با کاربرد کلمات و مصوت‌های آن‌ها
  • گوش دادن به پادکستهی صوتی تهیه شده توسط بومیان
  • تماشای فیلم و سریال و توجه به فرم دهان هنگام ادای هر کلمه
  • توجه به استرس کلمات

لهجه‌های زبان انگلیسی

زبان انگلیسی مانند تمام زبان‌های دنیا دارای لهجه‌های مختلف می‌باشد. از لهجه‌های مختلف این زبان می‌توان به انگلیسی استرالیایی، کانادایی، نیوزیلندی، بریتانیایی، هندی و آمریکایی اشاره کرد. هر یک از این لهجه در کشوری کاربرد داشته و خود به قسمت2های دیگری تقسیم میشوند، برای مثال، انگلیسی بریتانیایی خود به لهجه‌های لندنی، آکسفوردی، یورکشایری و… تقسیم می‌شود.

در میان تمام این لهجه‌های متنوع، دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی جزو معتبرترین و پرکاربردترین لهجه‌ها بدل شده‌اند.

لازم به ذکر است که برای ایجاد یک‌پارچگی بین انگلیسی زبانان انگلستان Received Pronunciation (RP) به عنوان لهجه استاندارد برگزیده شده که به آن انگلیسی آکسفورد یا انگلیسی بی‌بی‌سی نیز گفته می‌شود و همچنین در آمریکا لهجه استاندارد General American (GA) بوده و لهجه‌ای است که در مدارس، دانشگاه‌ها، زسانه و دیگر موقعییت‌‎های رسمی از آن استفاده می‌شود.

کتب مرتبط با کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2

برای مطالعه توضیحات تکمیلی کتاب خودآموز آسان تلفظ انگلیسی آمریکایی 2 اینجا کلیک کنید.

وزن 404 گرم
موضوع

Speaking, تلفظ

رده سنی

بزرگسالان بالای 18 سال, نوجوانان 12 تا 18

سطح

Intermediate

CEFR

B1

لهجه

American

ناشر اصلی

rahnama

نویسنده

منوچهر سرخابی

سال انتشار

1392

شابک / ISBN

9789643675776

قطع (سایز)

وزیری ~ 17*24

جنس کاغذ

تحریر

نوع جلد

شومیز (جلد نرم)

تعداد صفحات

264

پاسخ نامه

دارد

CD/DVD

دارد

آزمون آزمایشی

ندارد

رنگ

تک رنگ (سیاه و سفید)

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.