فلش کارت Joy Phonics 2

فلش کارت Joy Phonics 2 مجموعه فلش کارت‌های کتاب Joy Phonics 2 هستند که برای تمرین و به خاطر سپردن لغات ویژه کودکان طراحی شده‌اند.

فلش کارت Joy Phonics 2 توسط محمد خالدفیضی طراحی شده و انتشارات رهنما آن را منتشر کرده است.

فلش کارت Joy Phonics 2 شامل 42 کارت است که یک طرف آن یک حرف و یا یک آوا به همراه یک عکس قرار دارد؛ در طرف دیگر کارت کلمه مربوط به آن تصویر نوشته شده است.

شناسه محصول: 915738

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

560/000 

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

فلش کارت Joy Phonics 2 مجموعه فلش کارت‌های کتاب Joy Phonics 2 هستند که برای تمرین و به خاطر سپردن لغات ویژه کودکان طراحی شده‌اند.

فلش کارت Joy Phonics 2 توسط محمد خالدفیضی طراحی شده و انتشارات رهنما آن را منتشر کرده است.

فلش کارت Joy Phonics 2 شامل 42 کارت است که یک طرف آن یک حرف و یا یک آوا به همراه یک عکس قرار دارد؛ در طرف دیگر کارت کلمه مربوط به آن تصویر نوشته شده است.

کلماتی که در فلش کارت Joy Phonics 2 استفاده شده بر اساس محتوا و لغاتی است که در کتاب Joy Phonics 2   آموزش داده شده است. بنابراین از این فلش کارت‌ها می‌توان به عنوان منبع کمکی برای تقویت و تمرین زبان کودک استفاده کرد.

همانند کتاب Joy Phonics 2 ، فلش کارت‌های این کتاب نیز از طراحی و تصویری سازی جذابی برخوردار است و به گونه‌ای طراحی شده تا کودکان بتوانند با آن ارتباط بگیرند.

معرفی کتاب‌ Joy Phonics 2 Elementary

کتاب Joy Phonics 2 Elementary دومین کتاب از مجموعهJoy Phonics  است که تمرکز آن  بر آموزش و تمرین خواندن و نوشتن کودکان است.

این مجموعه که به صورت اختصاصی و با در نظر گرفتن استاندارهای لازم برای آموزش کودکان طراحی شده، علاوه بر خواندن و نوشتن برای تقویت مهارت‌های صحبت کردن و گوش دادن نیز مفید است.

مجموعه Joy Phonics ، به نویسندگی محمد خالد فیضی، توسط انتشارات رهنما منتشر شده است.

Joy Phonics 2 Elementary در دسته کتاب‌های سطح Elementary قرار می‌گیرد

ویژگی‌های کتاب Joy Phonics 2 Elementary

ویژگی‌های کتاب Joy Phonics 2 Elementary به اختصار ذکر شده است:

  • آموزش هر چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن
  • تصویرسازی رنگی، جذاب و استاندارد برای کودکان
  • کمک گرفتن از روانشناس کودکان در فرآیند طراحی و تصویرسازی کتاب
  • طراحی تمرینات با محوریت بازی و سرگرمی
  • توجه به افزایش خلاقیت کودکان و حفظ علاقه آنها به یادگیری زبان انگلیسی
  • تمرینات بیشتر و کاربردی در Workbook برای تثبیت یادگیری
  • استفاده از استیکر در Workbook که یکی از المان‌های مورد علاقه کودکان است

نکاتی درباره‌ی آموزش خردسالان

دوره‌ی خردسالی سنین 3 تا 5 سالگی را شامل می‌گردد که دوره‌ی سنی کودکستانی نیز نامیده می‌شود. در این دوره‌ی سنی، کودکان نسبت به هم تفاوت‌هایی دارند که کم و بیش در طول زندگی نیز ادامه دارد. این مرحله‌ی سنی، به لحاظ رشد و نمو رفتاری، اخلاقی، جسمی و همچنین نحوه‌ی تغذیه‌ی کودک، از اهمیت خاصی برخوردار است.

آموزش‌های رسمی برای کودکان از سن 6 سالگی به بعد و پس از ورود به مدرسه شروع می‌شود. حتی اگر فرض کنیم کودک در مدرسه از بهترین و استانداردترین آموزش‌های ممکن برخوردار می‌شود، باز هم از دست دادن دوران پیش از دبستان کودک، اشتباه بزرگی است.

کودک در ۳ سالگی از نظر جسمی، ذهنی و زبانی به توانایی نسبتاً مطلوبی می‌رسد؛ به همین خاطر، از این سن به بعد می‌توان اثرگذاری برنامه‌ریزی شده و دقیق‌تری روی کودک داشت و او را به کشف دنیایی از ناشناخته‌ها دعوت کرد.

بهترین شیوه‌ی آموزش به کودکان، بازی است. در این زمینه، هر فعالیتی که کودک از انجام آن لذت ببرد، بازی محسوب می‌شود. با این حساب، بچه‌ها حرف زدن را هم از طریق بازی یاد می‌گیرند: بازی با اصوات. آن‌ها یاد می‌گیرند که چطور صدا را تولید و چطور اصوات را کنترل کنند؛ و از اصوات بی‌معنی به اصوات معنادار برسند. این روش، یک بازی شیرین و جذاب برای یک کودک خردسال محسوب می‌شود.

زبان‌آموزی کودک، از زندگی و سایر یادگیری‌هایش جدا نیست. در عین حال که هیچ زمان مشخصی صرفاً به یادگیری زبان اختصاص نمی‌گیرد، ولی به سادگی آن را می‌آموزد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌تواند کمی مشکل، زمان‌بر و گاهی اوقات چالش بر‌انگیز باشد. قطعا کودکان بهتر از بزرگسالان زبان جدیدی را یاد می‌‌گیرند اما لازم است که برای آموزش آن‌ها، متناسب با زمان، روش‌های خاصی در پیش گرفته شود.

برای مثال می‌توانید در خانه برای کودکان کتاب‌های انگلیسی بخوانید، کارتون‌های انگلیسی با فرزندانتان ببینید و آهنگ‌های انگلیسی زبان گوش کنید. فرزندانتان هر چه بیشتر مطالبی به زبان انگلیسی بشنوند راحت‌تر آن را یاد می‌گیرند. اصولا ما زبان مادری‌مان را هم به همین شکل یاد گرفته‌ایم. کسی ما را به مدرسه یا کلاس نبرده است ولی ما راحت صحبت می‌کنیم و به خوبی می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم. اگر محیط زندگی کودک شامل اِلمان‌هایی از زبان انگلیسی باشد، فرزندان می‌توانند به‌راحتی آن را یاد گرفته و با آن ارتباط برقرار کنند.

محصولات مرتبط با فلش کارت Joy Phonics 2

Joy Phonics 1 Flash Card

Joy Phonics 3 Flash Card

Joy Phonics 4 Flash Card

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

موضوع

flash card

رده سنی

کودکان 7 تا 12 سال

سطح

Elementary

CEFR

A1

ناشر اصلی

rahnama

نویسنده

محمد خالد فیضی

سال انتشار

2022

شابک / ISBN

9789643678586

جنس کاغذ

گلاسه

رنگ

چهار رنگ ( تمام رنگی)

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.