American Family and Friends 4 2nd Edition Flashcards

مجموعه Family and Friends از كتاب هاي مورد علاقه معلمان است. ساختار صريح و شفاف، سيلابس دقيق، سانگها وداستانها، پكيجي از مكملهاي جامع( شامل grammar, reading& writing, stories)، آن را به یکی از دوره های محبوب برای کودکان و معلمان تبدیل کرده است.

شناسه محصول: 913106

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

1/200/000 

ناموجود

ناموجود

Title text example
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

مجموعه Family and Friends از کتاب های مورد علاقه معلمان است. ساختار صریح و شفاف، سیلابس دقیق، سانگها وداستانها، پکیجی از مکملهای جامع( شامل grammar, reading& writing, stories)، آن را به یکی از دوره های محبوب برای کودکان و معلمان تبدیل کرده است.
ویرایش دوم نسخه امریکن این مجموعه شامل شش کتاب (1_6) می باشد  و تفاوت آن با ویرایش اول این مجموعه وجود بخش های Fluency Time در انتهای هر درس است که به زبان آموز و معلم زمان و فرصت بیشتری برای صحبت کردن می دهد . همچنین مزیت دیگر این ویرایش وجود ویدئوهای آموزشی است. یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده این مجموعه بخش Cross-Curricular است که کاربرد زبان را بصورت طبیعی و در دنیای واقعی نشان می دهد در این قسمت زبان آموزان می توانند مطالب جدید را از طریق ارائه موضوعات انگیزشی یاد بگیرند.
بخش Skills Time برنامه مهارتی بسیار سازمان دهی شده ای را فراهم می کند و مهارت گفتاری و شنیداری زبان آموز را به صورت مستمر تقویت می کند. محتوای جدید و به روز شده این ویرایش به شکلی است که زبان آموزان را با موضوعاتی که دقیقا مناسب رده سنی آنهاست  و در زندگی روزمره با آن مواجه هستند درگیر میکند که این امر اشتیاق آن ها برای انگلیسی صحبت کردن را دو چندان میکند. و معلم را در دستیابی به این هدف که هدف اصلی او از کلاس است، یاری می کند.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.